Thursday, May 11, 2006

saya rindu awak



saya rindu awak
rindu senyuman awak
penawar kesedihan saya

saya rindu awak
rindu gelak tawa awak
yg menggegarkan hati saya
yg sememangkan dambakan kegembiraan



saya rindu awak
rindu muka goofy awak
buat saya leka akan segalanya
peghibur di kala lara...



saya rindu awak
rindu suara besar awak
yg sesekali menyanyikan lagu
pendodoi waktu tidur saya...

saya rindu awak
rindu masakan awak
terasa di bibir ini
self saucing choc pudding;
butterscotch..

saya rindu awak...
rindu pelukan awak..
hangat suam badan awak
penenang hati ini

saya rindu awak
rindu bau awak..
yg menusuk terus ke hati saya...
membuat kan saya angau
walaupun awak tiada di sisi

saya rindu awak
rindu yg masih ditahan...
takut tertumpah ke tanah
bersia ke lantai..

saya rindu awak
rindu awak...
sebab awak adalah awak

cinta hati saya..
penawar racun saya
mr froggy saya
bucuk saya
cayang saya..
hubby saya..

awak rindu saya?


6 comments:

Anonymous said...

sedapnya self saucing chocolate pudding

Efarojie said...

sedap sangat!!! especially when it's made of love n tenderness!!!

Anonymous said...

nak sikit leh?

Efarojie said...

mintak kat tukang buatnya~
how u doin an?
kinda miss u
(matila kena bunuh ngn froggy)

Anonymous said...

hi there bucuk.glad u liked the stuffs i cooked up 4u.thanks for the poem..very lovely.miss awak bucuk

Efarojie said...

thnx froggy..really glad u tat u like it
:)